Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~evilgrin | użytkownik

imię i nazwiskoEdyta adresWarszawa zarejestrowany16.03.2008 @17:49:30 ostatnio na stronie22.09.2015 @11:47:03

Uwielbiam ludzi, odmienne kultury obyczaje, nie boję się życiowych wyzwań i doceniam swoją niezależność!




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.asifbymagic.maxmodles.pl Gadu-Gadu9134581
digarty508 komentarze1306 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D5000 + AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G + Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG Macro + Nikon D7000 + 18-105 mm ED VR

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~NAGU    20.11.2010 @08:22:31
dzięki
~marietka1    14.11.2010 @18:13:46
dzięki za odwiedziny Bardzo dobra galeria a że mam słabość do Warszawy będę tu częściej zaglądaćpozdrawiam
~Virus1902    11.11.2010 @23:49:09
Aha ok w takim razie zwracam honor i przepraszam
_______
Zapraszam w moje skromne progi http://www.Virus1902.digart.pl/
~ass10    04.10.2010 @15:29:47
ależ nie ma za co.
~tix666    02.10.2010 @23:30:38
Thx!
~vinylsmeels    02.10.2010 @13:43:16
można, można
_______
Wszystko dla domu: http://www.homeessence.pl Homeessence

Moje portfolio: http://vinylsmeels.carbonmade.com click!
~vinylsmeels    02.10.2010 @12:42:46
ehh te kobiety :D
_______
Wszystko dla domu: http://www.homeessence.pl Homeessence

Moje portfolio: http://vinylsmeels.carbonmade.com click!
~vinylsmeels    02.10.2010 @12:31:35
jaka funkcja?
_______
Wszystko dla domu: http://www.homeessence.pl Homeessence

Moje portfolio: http://vinylsmeels.carbonmade.com click!
~akuio    01.10.2010 @12:35:38
Wiem, wiem... ten budynek z tyłu trochę przeszkadza (mogliby wyburzyć ;] ), ale tak jak napisałem, mi się podoba
_______
Sprzęt:
- Canon 50D
- Obiektyw EF 50mm 1.8f II
~Irantis    26.09.2010 @22:30:01
jeśli lubisz zdjęcia skate zapraszam do mnie
powoli zaczynam uploadować co się uda złapać; )
~Tajson    17.09.2010 @19:44:24
no niby racja ;p
ale jak dla mnie o tej jeden budynek za duzo i troche za bardzo w górę
_______
"Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kase, a mistrz martwi się o światło"
~Skolimon    12.09.2010 @18:18:57
ciekawa galeria. pzdr.
_______
Nie dziękuj - komentuj... :D
Piszę co naprawdę myślę o zdjęciu
~wioletadojna    13.08.2010 @14:12:45
bardzoo dziękuję
_______
Psalm 18:1
~Radwan    01.08.2010 @21:16:30
Dzieki za uznanie ;D
_______
If we can't live together... we're gonna die alone.
~drozdula    01.08.2010 @21:14:41
thx
_______
nie dziękuj za komentarz tylko wejdź do mnie i się zrewanżuj
~deathxnote    29.07.2010 @21:14:02
Też jest tam zeskanowana. xD Trochę żałosne, ale nudno było. xD
No i dzięki.
_______
' Słowa palą, więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta. '
~invisibleone    25.07.2010 @14:07:28
dzieki wielkie
~scieszka6    25.07.2010 @13:52:35
tak,lekki z polarem
_______
Nienawiść jest łatwa,a miłość wymaga wysiłku.
~mariuszkowalski    25.07.2010 @10:35:49
dzięki
_______
rumbakaki
~tomaszkrol    23.07.2010 @19:37:42
HDR jak najbardziej Pozdrawiam
_______
Każda chwila zasługuje na uwiecznienie, ale nie każdy człowiek zasługuje na dokonanie tego
~tageri    29.06.2010 @00:24:46
Pozdrowienia z Bródna
~pluszaczek    17.05.2010 @08:43:12
Dziękuje dziękuje
pozdrawiam
_______
"Fotografia stanowi dokument zanurzenia ludzi w czasie".
~centrefolds23    13.05.2010 @16:58:47
dziekuje. dla mnie to natura
_______
27.12.08
~kafkaa    12.05.2010 @23:48:09
czy ma przeslanie, nie zastanawialem sie :d. Osiedlowa klatka ot, tyle. Takich tysiace w Polsce, ale ta moja
~maciejgancarz    07.05.2010 @09:34:32
W pełnej rozdzielczości bardziej to przeszkadza ; )
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt